onsdag den 5. marts 2014

Syndig cookie dough is

Engang imellem skal der altså noget syndigt til! Således lavede jeg for nylig en portion af denne dej, der giver verdens bedste cookies. Denne dej blev lavet til nybagte cookies i næsten en uge, hvor vi havde en en del gæster på besøg. Virkelig fantastisk at have sådan en dej i køleskabet, for alle bliver så glade for nybagte cookies :-) Prøv denne cookie opskrift, I vil ikke fortryde! Resterne af cookie dejen blev dog lavet til is med cookie dough stykker. Jeg elsker Ben&Jerry's cookie dough is, og jeg elsker denne cookie dej, så derfor var det helt perfekt. 


Syndig cookie dough is (1 pers.)
Ingredienser:
1 portion is (jeg brugte skyr is, men den var måske lidt for syrlig til de meget søde cookie dough stykker)

Fremgangsmåde:
  • Lav cookie dejen efter fremgangsmåden, der findes her
  • Form små kugler af dejen, og bag dejen i 3-5minutter (den skal stadig være blød og ubagt synes jeg)
  • Lad cookie stykkerne køle helt af
  • Rør herefter sammen med en portion is
  • Nyd :-)
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar