tirsdag den 2. september 2014

Bladselleri juice

Jeg tror næsten, at den eneste grøntsag, jeg virkelig ikke kan lide, er bladselleri. Jeg kan virkelig ikke fordrage den hverken rå eller tilberedt ;-) På min juice detox lavede jeg dog en juice med bladselleri, som jeg overraskende nok virkelig godt kunne lide! I denne juice giver bladsellerien en lækker stærk smag til den ellers forholdsvis søde juice, hvilket jeg er stor fan af! Prøv det også selvom du normalt ikke kan fordrage bladselleri! Jeg er selv begyndt at bruge 1-3 stængler bladselleri i de fleste juice med æble, og det er virkelig lækkert!


Bladselleri juice (1/2 liter)
Ingredienser:
2 stilke bladselleri
3-4 små æbler
1/2 citron
1 appelsin
1 lille øko gulerod
1/2 lille iceberg salat 


Fremgangsmåde:
  • Skær skrællen af citron og appelsin
  • Skyl alle frugter og grøntsager
  • Skær enderne af gulerødder og bladselleri
  • Juice alle frugter og grøntsager
  • Drik juicen iskold



Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar