tirsdag den 22. september 2015

Hurtig jordbær-milkshake

For nogle uger siden var jeg på Århus food-festival med nogle veninder, hvor vi hyggede os i øsende regnvejr med masse af lækre smagsprøver i nogle timer. Ved udgangen fik vi en Karolines Køkken softice masse, og selvom jeg har prøvet dette produkt før og ikke synes det er godt (faktisk tværtimod), så tog jeg imod, for gratis ting er jo altid godt ;-) Massen duer ikke til at lave softice med (synes jeg), så jeg kom derimod på en idé med at bruge den til at lave milkshake af, og det smagte virkelig godt!


Hurtig jordbær-milkshake (2 personer)
Ingredienser:
150g frosne jordbær
2,5 dl Karolines Køkken softice masse


Fremgangsmåde:
  • Lad softice massen stå i køleskab i helst 1 time inden den skal bruges
  • Kom nu softice masse og frosne jordbær i en god blender
  • Lad det hele stå i 5 minutter på køkkenbordet (dette gør, at sandsyneligheden for at ødelægge blenderen er lidt mindre)
  • Blend nu massen indtil alt er helt blendet (dette tager lidt tid)
  • Server den skønne milkshake i to glas med sugerør og nyd :-)




Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar