lørdag den 5. september 2015

Vegetarisk wrap

Når jeg er alene hjemme og skal spise aftensmad, så står menuen for det meste på noget vegetarisk. For miljøets og dyrenes skyld ville jeg ønske, at jeg kun spiste kød 1-2 gange om ugen. Faktum er dog, at det er stik modsat. Når jeg skal føle mig mæt af et vegetarisk måltid, så skal der enten være kikærter/bønner, avocado eller champignon i. Heri er der både avocado og humus, og denne wrap mættede helt fantastisk godt :-)


Vegetarisk wrap (1 person)
Ingredienser:
1 wrap
3-4 spsk humus (efter denne opskrift)
1 tomat
1 stor håndfuld spinat
1/2 avocado
1/2 forårsløg eller en krydderurt fx persille eller lignende)


Fremgangsmåde:
  • Lav humus efter denne opskrift eller køb en humus
  • Skær tomat og avocado i skiver
  • Snit forårsløg eller en kydderurt fint
  • Vask spinaten
  • Varm en wrap
  • Smør wrapen med humus
  • Kom fyldet og evt. lidt ekstra humus på
  • Rul wrap'en og nyd med god samvittighed



Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar